Digital kundeoplevelse

Tre eksempler på hvorfor Augmented Reality bliver næste årtis mest markante forskel!

Posted on: 21. august 2009


Første eksempel viser Robin Westergren og Nick Sjöströms idéer til videreudvikling af Ikea. De mener at salget vil stige hvis du får muligheden for at prøve møblerne på dit hjem først – jeg tror de har ret. Indtil videre er der dog kun tale om en Idé indsendt til Future Lions 2009.

Andet eksempel er også kun på konceptstadiet. Det er det svenske designbureau The Astonishing Tribe, som har udtænkt den. ReadWrtiteWeb har en længere post om hvor tæt vi er på at kunne samle alle teknologierne til at gøre det muligt.

Tredje og sidste eksempel bygger på en allerede eksisterende teknologi, som jeg tidligere har omtalt. Det er Android-applikationen Layer, som nu er oppe på 88 lag – se dem her. Med denne Mazdavideo viser de hvordan det trykte medie, mobiltelefonen og fysiske butikker kan danne en markedsføringstreenighed.

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to FurlAdd to Newsvine

Skriv et svar

Om mig

Kasper Kristensen

Jeg hedder Kasper Kristensen og bor i Århus. Jeg arbejder med at optimere digital kundeoplevelse og hjælpe virksomheder bruge digitale medie konstruktivt og i linie med strategiske og økonomiske mål.

Linkedinprofile

Kontakt mig på:

kasperkkristensen [at] gmail.com

Twitting:

Følg eller del blogen

Bookmark and Share
